۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷

محمدی عنوان کرد:

۲۶ پرونده در هیئت داوری شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بررسی شد

۲۶ پرونده در هیئت داوری شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بررسی شد

خرم آباد - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان لرستان از رسیدگی به ۲۶ پرونده در جلسه هیئت حل اختلاف قراردادی و داوری این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد محمدی در این رابطه اظهار داشت: این شرکت اقدام به شناسایی و دعوت از متقاضیانی که به تعهدات قراردادی خود در موعد مقرر عمل نکرده‌اند به منظور رسیدگی به پرونده‌های آنها کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا جلسه هیئت حل اختلاف قراردادی و داوری با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان داور و حکم مرضی الطرفین در محل شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان لرستان گفت: در این جلسه به وضعیت ۲۶ پرونده رسیدگی و رای فسخ یک فقره قرارداد به متراژ تقریبی پنج هزار متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی صادر شد تا این زمین به متقاضیان و سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار شود.

محمدی اظهار داشت: علاوه بر آن در این جلسه در ارتباط با هفت قرارداد به متراژ ۱۸ هزار مترمربع رای به تجدید جلسه و شش قرارداد به متراژ ۱۴ هزار متر مربع مهلت داده شد.

وی یادآور شد: در این جلسه ۱۲ فقره قرارداد به متراژ تقریبی ۳۸ هزار متر مربع از دستور كار هيئت حل اختلاف و داوری خارج شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان لرستان در ارتباط با برگزاری این گونه جلسات در این شرکت گفت: به منظور رعایت عدالت در واگذاری اراضی، پیگیری طرح‌های ناقص شرکت و تعیین تکلیف قراردادهای منعقد شده اقدام به برگزاری جلسات هیئت حل اختلاف قراردادی و داوری می شود تا بتوان زمینه ورود متقاضیان و داوطلبان جدید برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی در طرح‌های صنعتی استان را فراهم کرد.

کد خبر 2492979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha